Tuesday, August 11, 2009

Cetusan Inspirasi

salam ukhwah..salam perjuangan..salam kasih sayang buat semua dengan tulus ikhlas dari ku "pencoret" blog NUKILAN SEORANG INSAN.

Pertama dan selama-lamanya ku rafa'kan setinggi-tinggi kesyukuran kepada sang pencipta alam dan seluruh isi kandungannya di atas ilham yang tidak terhingga dalam mencoretkan lakaran minda untuk ku suarakan rahsia hati di alam maya yang serba global ini. Kesyukuran jua dipanjatkan kehadratNya kerana telah memberikan ku kekuatan untuk memulakan langkah dalam menggapai matlamat dan misi yang hanya padaNya sahaja tersimpan segalanya.

kasih dan sayang buat ayahanda dan bonda yang menjadi pengguat semangat dalam melayari bakhtera kehidupan ini sekaligus terkait dalam penghasilan blog yang serba ringkas serta sekalung ucapan jutaan terima kasih yang tidak terhingga anakanda ucapkan di atas segalanya.

Penghargaan dan ucapan ribuan terima kasih juga buat Dr.Zulkiple b. Abd Ghani selaku pensyarah yang telah mencetuskan evolusi dalam penghasilan blog ini dengan memperkenalkannya agar dunia maya ini lebih dekat dan menjadi medium untuk meneruskan perjuangan Nabi kita Rasulullah S.A.W dalam menyebarkan ajaran Islam ke seluruh pelusuk dunia.

Ucapan syukran jazilan jua buat sahabat-sahabat yang banyak membantu dan menyokong dalam penghasilan blog ini sama ada secara langsung ataupun tidak langsung. Semoga segala bantuan ikhlas yang dihulurkan oleh kalian akan mendapat ganjaran yang setimpal dariNya.

Akhir kalam dan penutup bicara diambil kata-kata daripada Abdullah bin 'Amr r.a, sesungguhnya Nabi S.A.W. bersabda :"sampaikanlah daripadaku walaupun satu ayat dan ceritakanlah mengenai Bani Israil. Tiada kesempitan dan dosa".(hadith riwayat al-Bukhari)

sekian, "surru 'ala barakatillah"
wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

0 comments:

Post a Comment